* w to mi graj *


 "Najlepsze wprowadzenie w świat muzyki klasycznej, jakie można sobie wyobrazić!"




" W to mi graj. Bajki muzyczne" Justyny Bednarek to książka zaskoczenie, miłe zaskoczenie. Bardzo spodobał mi się sam pomysł, aby inspiracją do opowieści w niej zamieszczonych stały się najsłynniejsze kompozycje muzyki klasycznej - Chopina, Ravela, Mozarta, Bacha i innych. Każda opowieść kończy się przedstawieniem sylwetki danego mistrza muzyki poważnej. Nie tylko pomysł był niezwykle oryginalny, wykonanie również. Te bajki muzyczne pełne są czarów, zagadkowości i baśniowości. Przykuwają uwagę najmłodszych czytelników swoją tajemniczością i nieoczywistością. Są ciekawe i niejednoznaczne. Pełne przygód i dobrego humoru. Napisane lekko i z dużym wyczuciem. Poruszają wyobraźnie naszych dzieci. Wszystko to ozdobione pięknymi i równie intrygującymi oraz tajemniczymi ilustracjami. Już nie mogę się doczekać aż moja A. troszeczkę podrośnie i bardziej świadomie będziemy mogły czytać owe bajki muzyczne, a później wsłuchiwać się w piękne nuty muzyki klasycznej. Chwilowo moja córa uwielbia tylko Mozarta i to w małych dawkach ;-) ale mam nadzieję, że za jakiś czas to się zmieni. Bardzo chciałabym, aby poznała wszystkie rodzaje muzyki. Ta książka pozwala oswoić temat muzyki klasycznej u małych dzieci. Sprawia, że staje się ona atrakcyjna i inspirująca. To świetny pomysł na zapoznanie przedszkolaków i uczniaków ;-) z pięknym światem muzyki poważnej. "Justyna Bednarek zabiera nas w podróż do zaczarowanego świata dźwięków." Polecam :-) 

 moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 3/5
moja ocena ilustracji 5/5






 autor: Justyna Bednarek
tytuł: "W to mi graj. Bajki muzyczne"
ilustracje: Józef Wilkoń
Wydawnictwo Poradnia K
Wydanie I
Warszawa 2016
ISBN 978-83-63960-45-2


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Poradnia K :-) :-) :-) 






Komentarze

mój instagram

Popularne posty