* myszka w paski i pierwsza pomoc *


"Koloruj, zgaduj i ćwicz z Myszką w Paski!" 

 


Myszka w Paski i pierwsza pomoc to świetna książeczka dla każdego przedszkolaka. Uczy wrażliwości oraz pokazuje jak poradzić sobie w wielu trudnych sytuacjach. Podpowiada jakie numery telefonu są ważne, kogo prosić o pomoc i jak reagować kiedy komuś z otoczenia dzieje się krzywda. W świecie, gdzie empatia jest towarem deficytowym taka książeczka to prawdziwa perełka. Pięknie wydana zachęca nasze dzieci do wielu aktywności. Tak tak aktywności, ponieważ jest to książeczka interaktywna. Można po niej pisać, szkicować, kolorować ją, wypełniać mnóstwo ćwiczeń i zmierzyć się z licznymi zagadkami. Poza Myszką w Paski w książeczce głównymi bohaterami są dzieci: Lenka, która uwielbia lody waniliowe i historie o polarnych niedźwiedziach, Szymek, który w przyszłości chciałby pracować na Stacji Kosmicznej, Zosia, która lubi jeździć na hulajnodze i rysować dinozaury oraz Franek, który nie boi się pająków i świetnie gra w piłkę. Nasza pociecha może dołączyć do drużyny Myszki w Paski i świetnie się bawić, a bawiąc uczyć :-) Polecam :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
moja ocena wydania 5/5







"Myszka w Paski i pierwsza pomoc"
książeczka na licencji kanału MiniMini+
Edipresse Książki 
2017
ISBN: 978-83-7945-827-1 


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Edipresse Książki :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty