* moja wizja * PRZEDPREMIEROWO


"[..] to więcej niż wywiad rzeka. To głęboka rozmowa o życiu. Raz zabawna, raz poważna. W każdym momencie prawdziwa."





Agata Młynarska to dziennikarka i prezenterka, która dopiero niedawno skradła moje serce. Polubiłam ją bardzo przy realizacji programu Świat się kręci, wcześniej jakoś za nią nie przepadałam. Szkoda, że Moja wizja ukazuje się dopiero teraz, bowiem prawdziwe oblicze Agaty Młynarskiej jest zupełnie inne, niż to wcześniejsze wykreowane na potrzeby małego ekranu. "Miała być kimś innym. "Telewizja? O nie!" - usłyszała, gdy ojciec odebrał telefon z propozycją, by Agata Młynarska zadebiutowała przed kamerą. Plan był inny - matura, a potem studia, najlepiej polonistyka. Prawie została nauczycielką, ale dogoniło ją przeznaczenie [...]" Jak to się stało? Jeśli jesteście ciekawi musicie przeczytać najnowszą propozycję Wydawnictwa Literackiego. Moja wizja to wspaniały wywiad rzeka, ozdobiony dużą ilością ciekawych zdjęć. Agata Młynarska rozmawia z Agnieszką Litorowicz - Siegert o wszystkim, co w jej życiu ważne. Opowiada o sobie, o swoich bliskich, przyjaciołach, sąsiadach, autorytetach oraz o wszystkich osobach, które spotkała w swoim życiu zawodowym. Jest to opowieść barwna, dowcipna i niezwykle interesująca. Mnóstwo w niej wątków, które zupełnie były mi nieznane. Dzięki temu bardziej uwierzyłam w pogodę ducha i ten uśmiech, który widoczny jest na okładce. Urzekło mnie, że Agata Młynarska mówi dużo i szczerze na temat swojego życia osobistego, ale nigdy nie przekracza granicy dobrego smaku. Zauroczył mnie również dystans dziennikarki oraz jej siła, potrzeba wolności i niezależności. Gdybym wiedziała o niej to, co wiem teraz po lekturze tej ksiażki chętniej oglądałabym wcześniejsze programy z jej udziałem. Jest to bowiem osoba piekielnie inteligentna, pracowita i zaradna. Trochę jak kot zawsze spada na cztery łapy. Potrafi wyciągnąć wnioski i ze swoich ewentualnych niepowadzeń czerpać siłę do dalszej drogi. Ciekawa świata i ludzi jest wierna swoim ideałom oraz osobom, którzy ją ukształtowali. Ma wielkie serce i ogromny chart ducha. Potrafi iść pod prąd i realizować swoje marzenia. Moja wizja to książka o dziennikarce oraz kobiecie pełnej pasji. Jest to także książka o telewizji, jej kulisach i ludziach, którzy ją tworzyli. Jest taka prawdziwa bowiem partnerką w rozmowie z Agatą Młynarską jest inna doświadczona dziennikarka, ale również jej przyjaciółka i osoba o podobnej energii. "Dzięki temu klimat książki jest wyjątkowy - to więcej niż wywiad rzeka. To głęboka rozmowa o życiu. Raz zabawna, raz poważna. W każdym momencie prawdziwa." To dzięki temu tę książkę czyta się jednym tchem. Polecam :-) 



autorki: Agata Młynarska, Agnieszka Litrowicz - Siegert 
tytuł: "Moja wizja"
Wydawnictwo Literackie
Kraków 2017
ISBN 978-83-08-08-06326-2

data premiery 25 maja 2017r. 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 4/5 
[mimo dużej ilości zdjęć cały czas czuję niedosyt]



Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-) :-) 
















Komentarze

mój instagram

Popularne posty