* kto zjadł biedronkę? *


"Gdzie się podziała biedronka?" :-) :-) :-) 




Ojej czy ktoś w tej bajce zjadł biedronkę? Spokojnie wbrew tytułowi nic złego biedronce się nie stało :-) Każde dziecko może to sprawdzić a przy okazji świetnie się przy tym bawić. Do tego może poznawać rożne zwierzęta i kolory. Jednak przede wszystkim szukać biedronki ;-) Zakończenie myślę, że miło wszystkich zaskoczy :-) Kto zjadł biedronkę? to kolejna świetna książeczka dla najmłodszych. Idealna propozycja dla małych rączek, które chcą na pewno sprawdzić jak wygląda koło i czym te koła na poszczególnych stronach się od siebie różnią :-) Piękne kolory oraz wyraziste i proste ilustracje zachwycą każdego :-) To kolejna odsłona naszej ulubionej nauki przez zabawę. Moja A. od dobrych kilku tygodni nieustannie szuka biedronki ;-) Polecam :-) 






autor: Hector Dexet
tytuł: "Kto zjadł biedronkę?"
Wydawnictwo Mamania
Grupa Wydawnicza Relacja
Warszawa 2016
ISBN 978-83-65087-36-2

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
moja ocena wydania 5/5




Komentarze

mój instagram

Popularne posty