* fotografia kulinarna dla blogerów *




"W tej książce znajdziesz najcenniejsze informacje dotyczące podstaw fotografii."







Ku mojemu zaskoczeniu i lekkiemu rozczarowaniu okazuje się, że w całej blogosferze najbardziej popularne strony, to blogi kulinarne ;-) Stąd przypuszczam pomysł na wydanie książki Fotografia kulinarna dla blogerów :-) Nie spotkałam się niestety jeszcze z tytułem fotografia dla blogerów książkowych ... może to jakiś pomysł na przyszłość ;-) Na szczęście tajniki, które zdradza nam autor Fotografii kulinarnej dla blogerów przydadzą się w tworzeniu bloga o każdej tematyce. Stąd taki pełny mój zachwyt nad tą książką :-) Jest to bowiem rewelacyjny przewodnik, który uczy nas trudnej sztuki fotografowania. Trochę szkoda, że blogi książkowe nie cenią się aż taką popularnością ;-) no cóż nie ma na to rady ;-) Wracając do samego przewodnika to zawiera on mnóstwo informacji o podstawach fotografowania. Dowiemy się z niego przede wszystkim jaki wybrać aparat, ale również jak z niego później korzystać, aby nasz blog był jeszcze bardziej atrakcyjny :-) Jest to świetne kompendium wiedzy, ponieważ jego autor to z zamiłowania zarówno fotograf, jak i bloger kulinarny :-) Jest zatem nie tylko teoretykiem, ale również praktykiem i zdradza nam swoje wszystkie tajniki ...  Matt Armendariz między innymi podpowie nam, co możemy zrobić z oświetleniem, nauczy jak planować kompozycję, jak wybrać odpowiednie ujęcie czy wreszcie wyjaśni nam, czym jest głębia ostrości. Nauczy nas także jak omijać potencjalne trudności i jakie wybierać triki, aby nasze zdjęcia były jeszcze piękniejsze. W rozdziale ABC stylizacji opisane zostały przez niego sprawdzone porady stylistyczne, w kontekście zdjęć do bloga oczywiście :-) a w rozdziale Wszystko o rekwizytach znajdziemy podpowiedź jakie przedmioty wybrać, aby nasze zdjęcia bardziej przykuwały uwagę czytelników bloga ;-) :-) Wszystko to napisane prostym i zrozumiałam językiem, podane w bardzo atrakcyjny oraz przejrzysty sposobny i udekorowane świetnymi zdjęciami :-) bon appetit ;-) Miłej lektury :-) 








autor: Matt Armendariz
tytuł: "Fotografia kulinarna dla blogerów"
tytuł oryginału: "Focus On Food Photography for Bloggers"
tłumaczenie: Piotr Cieślak
Wydawnictwo Helion
ISBN 978-83-246-8085-6

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 5/5
moja ocena wydania 5/5


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Helion :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty