* dobre uczennice zostają top modelkami *


"Marzysz o karierze modelki? Koniecznie przeczytaj!"




Dobre uczennice zostają top modelkami to praktyczny przewodnik po świecie modelingu. Skierowany jest on nie tylko do młodych dziewczyn, ale również ich mam. Możemy w nim bowiem znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania zarówno wtedy, kiedy jesteśmy młodą dziewczyną, która marzy o karierze modelki lub mamą takiej osoby :-) Gdzie szukać swojej szansy? Dokąd się zgłosić? Kiedy i od czego zacząć szukając propozycji współpracy? Na co uważać? Jak o siebie zadbać? Czym się wyróżniać? Jak dostrzec sygnały ostrzegawcze? Co nas powinno zastanawiać? Autorem tej książki jest Małgorzta Leitner - właścicielka prestiżowej agencji modelek Avant Models - daje nam to gwarancję dobrych rad i profesjonalnej oceny tematu. Nie jest to jednak nudny tekst pełen suchych faktów tylko naprawdę ciekawy zbiór dobrych rad, które czyta się z dużą przyjemnością. To interesująca propozycja zarówno pod względem treści, jak i odczuć wizualnych. Ten poradni jest cudownie wydany :-) Mnóstwo jest w nim obłędnych wręcz zdjęć i pięknych rysunków :-) Naprawdę warto mieć tę książkę na swojej półce w biblioteczce. Jeśli ktoś marzy o karierze w branży modowej uważam, że ta książką jest dla niego pozycją obowiązkową ;-) Polecam ją również wszystkim miłośnikom świata mody :-) Gwarantuję, że zakochacie się w tej książce :-) 






autor: Małgorzata Leitner
tytuł: "Dobre uczennice zostają top modelkami"
Edipresse Książki
ISBN 978-83-7945-738-0

moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 4/4
moja ocena zdjęć 5/5
moja ocena wydania 5/5


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Edipresse Książki :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty