* a co to? *

"Pobawisz się z nami w chowanego "



Nie znam osoby, która nie lubi, bądź nie lubiła w dzieciństwie  bawić się w chowanego. To naprawdę ponadczasowa zabawa. Kolejne pokolenia rosną i bawią się w raz, dwa, trzy szukam!!! Hector Dexet stworzył taką książkową wersję tej zabawy :-) A co to? to właśnie nic innego jak zabawa w chowanego dla najmłodszych. Kolorowe ilustracje, krótkie teksty, rewelacyjne pomysły, kartonowe wydanie wszystko to sprawia, że małe dzieci kochają tę bajkę. Moja A. codziennie chce się bawić w chowanego. To kolejna odsłona naszej ulubionej nauki przez zabawę.Dzieci bowiem korzystając z tej książeczki rozwijają pamięć, uczą się spostrzegawczości, poznają otaczający je świat. Wszystko to przy wybuchach niekontrolowanego śmiechu. A co to? to fantastyczna zabawa z dużą ilością niespodzianek :-) Co się kryje w jajku? Kto się schował za serem? Gdzie jest kryjówka królika? Jeśli chcecie znać odpowiedź na te pytania koniecznie sięgnijcie po A co to? Miłej zabawy :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5










Hector Dexet "A co to?"
Grupa Wydawnicza Relacje
Wydawnictwo Mamania
Warszawa 2017
ISBN 978-83-65087-70-6


Za możliwość przeczytania książki w imieniu swoim oraz swojej córeczki dziękuję Wydawnictwu Mamania :-) :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty