* A wszystko dzięki Jedz, módl się, kochaj *


"Uważaj Czytelniku. Grozi nam kolejna fala inspiracji."





A wszystko dzięki "Jedz, módl się, kochaj" Historie inspirowane bestsellerem Elizabeth Gilbert 
ze wstępem autorki
przełożyła Katarzyna Waller - Pach
Dom Wydawniczy Rebis 

Wydanie I
Poznań 2017
ISBN 978-83-8062-067-4


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 4/5


... Elizabeth Gilbert jakiś czas temu spisała wspomnienia ze swojej podroży życia ... wyruszyła wtedy do Italii, Indii i Indonezji ... ta podróż miała być rodzajem terapii ... autorka postanowiła doświadczyć czegoś nowego i nieznanego ... chciała odkryć inne smaki, obyczaje, kulturę, ale przede wszystkim poznać i zaakceptować samą siebie ... pamiętam, że byłam tą książką oczarowana ... imponowała mi odwaga autorki ... jej determinacja i konsekwencja ...  Jedz, módl się, kochaj sprawiło, że zaczęłam patrzeć na siebie zupełnie inaczej ... dałam sobie prawo do bycia szczęśliwą ... nauczyłam się dostrzegać piękno w drobnych rzeczach ... ze zdumieniem odkryłam, że ta lekka i przyjemna lektura niesie ze sobą niezwykłą moc ... nie wtapia się w te wszystkie podobne książki, które przeczytałam .. czymś się wyróżnia ... zapada w pamięć ... daje do myślenia ... mobilizuje do zmian ... i w tym tkwi jej magiczna moc ... czytelnik musi zestawić wspomnienia autorki z własnym życiem ... i to bardzo często mobilizuje go do działania ... tak było w przypadku tych osób, które w książce A dzięki Jedz, módl się, kochaj przedstawiają swoją historię ... opisują, co wydarzyło się w ich życiu po przeczytaniu tej jednej lektury ... różnią się między sobą narodowością, wiekiem, statusem społecznym, wykształceniem, zawodem a jednak wszyscy postanowili zmienić coś w swoim życiu po przeczytaniu książki Elizabeth Gilbert ... odważyli się zrobić ten pierwszy krok ... odejść od męża tyrana, zakończyć nieudany związek, przyznać się przed samą sobą, że nie chce się mieć dzieci, spełnić swoje największe marzenie, wyruszyć w podróż, wybaczyć, odnaleźć siebie na łonie rodziny itd. ... jest to zaskakujące i zadziwiające jak bardzo jedna książki może wpłynąć na los jednostki ... niektóre przemiany opisane w tej książce są naprawdę niewiarygodne ... niektóre drobne, ale niezwykle ważne, aby poprawić komfort życia i nauczyć się bycia szczęśliwym ... te wszystkie osoby, które zdecydowały się coś zmienić po lekturze Jedz, módl się, kochaj  i jeszcze o tym napisać również inspirują do działania ... polecam ...







Dziękuję Wydawnictwu Rebis za możliwość przeczytania książki :-) :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty