* Najpiękniejsze Baśnie Andersena *



"Niesamowita książka pełna pięknych ilustracji i niezapomnianych opowieści ..."






 ... Najpiękniejsze Baśnie Andersena ...  znają je chyba wszyscy ... myślę, że każdy z nas pamięta je ze swojego dzieciństwa ... czytane przed snem rozbudzały naszą wyobraźnię i przenosiły w inny, magiczny wymiar ... są niezwykle uniwersalne i ponadczasowe ... Brzydkie kaczątko, Mała syrenka, Calineczka, Królowa Śniegu, Dziewczynka z zapałkami, Słowik ... to tylko niektóre tytuły zamieszczone w tym pięknie wydanym zbiorze ... tytuły, które zna każdy dorosły i powinien poznać każdy maluch ... wszystkie te cudowne baśnie Hansa Christiana Andersena opatrzone są fantastycznymi, urokliwymi i bajecznie kolorowymi ilustracjami ... myślę, że każde dziecko będzie nimi oczarowane ... jeśli ktoś jeszcze nie podpowiedział Mikołajowi jaki prezent zadowoli jego pociechę myślę, że ta książka będzie fantastycznym pomysłem ...














Najpiękniejsze Baśnie Andersena
opracowanie: Stefania Leonardi Hartley
przekład: Teresa Bielecka
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2016
ISBN 978-83-8073-042-7


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5




Dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa za udostępnienie książki :-) :-) :-) 

  

Komentarze

mój instagram

Popularne posty