* mówiąc inaczej *






... Mam bardzo mieszane odczucia ... Z jednej strony dobrze, że jest ktoś, kto dla młodzieży jest autorytetem językowym, ma poczucie humoru, dystans do siebie, ciekawie obrazuje zjawiska językowe, ... Z drugiej strony nie odpowiada mi pretensjonalność tej osoby, momentami zbyt liberalne podejście do zasad językowych i to wieczne tłumaczenie się. Lubię zabawę słowem i formą, ale nie na etapie uczenia się zasad poprawności językowej. Drażni mnie także sposób artykułowania niektórych zbitek głoskowych czy całych wyrazów, dlatego nie jestem fanką vloga Pauliny Mikuły i jej książka też mnie niestety nie zachwyciła. Odnajduję w niej podobne niedoskonałości. Cały czas chodzi za mną np. sformułowanie ukończyłam Uniwersytet Warszawski na kierunku filologia polska. Biorąc pod uwagę kryterium sensowności wypowiedzi, napisałabym raczej ukończyłam filologię polską na Uniwersytecie Warszawski, ale może się tylko czepiam ;-) ;-) ...





Komentarze

mój instagram

Popularne posty