* razem w kuchni *


... W tej przepięknie ilustrowanej książce czytelnicy znajdują mnóstwo prostych, a mimo to niebanalnych przepisów, które wzbogacą rodzinny jadłospis, a jednocześnie pozwolą na co dzień doświadczać bliskości i ciepła, jakie daje wspólne gotowanie i chwile spędzone przy stole w gronie najbliższych. " ...







... Razem w kuchni to druga już książka Zosi Cudny, bardzo popularnej blogerki, która skradła serca swoich czytelników i zaledwie w ciągu pięciu lat zdobyła kilkadziesiąt tysięcy fanów ... jej przepisy są proste i bardzo inspirujące ... pełne miłości i ciepła domowego ogniska ... to czysta przyjemność mieć taką książkę na swojej półce w domowej biblioteczce ... Zosia Cudny to nie tylko bardzo lubiana i ceniona autorka oraz założycielka bloga kulinarnego, ale również mama ... dlatego właśnie ta druga jej książka skierowana jest do rodziców, ale przed wszystkich mam ... mam, które doskonale zdają sobie sprawę z tego, że wspólne spędzanie czasu to najcenniejszy dar jaki możemy ofiarować dziecku ... a przecież nie ma nic cudowniejszego niż wspólne gotowanie i pieczenie ... świetna zabawa, super nauka, rewelacyjne wspomnienia i cudowne zapachy w całym domu ... do tego ciepło, miłość i to fantastyczne poczucie więzi ... niepowtarzalne ... Razem w kuchni podpowiada nam jak się do wspólnego gotowania przygotować, jakie wybrać potrawy, jak się odnaleźć w roli kucharza nauczyciela  ;-) ... do tego naprawdę świetne przepisy i rewelacyjne zdjęcia ... zdecydowanie polecam :-) :-) ... 

moja ocena książki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
moja ocena zdjęć 5/5


















Zosia Cudny "Razem w kuchni. Przepisy wspólnego gotowania z dziećmi" 
Dom Wydawniczy Rebis
Wydanie I
Poznań 2016 
ISBN 978-83-8062-076-6


Dziękuję Wydawnictwu Rebis za możliwość przeczytania książki :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty