* Ala ma kota. A Ali? *


"Niezwykle nośna i oryginalna koncepcja tej książki zaprasza czytelnika do międzynarodowej podróży."





... Ala ma kota [Polska] ... Moja mama mnie kocha. Moja mama mnie rozpieszcza [Hiszpania] ... Szana szyje na maszynie  [Macedonia]... Wiśnie, wiśnie, wiśnie zakwitły  [Japonia]... Dzisiaj czytamy książkę [Tanzania] ... to tylko niektóre zdanka pierwsza klasa zapisane w tej małej i niepozornej książeczce ... książeczce, która kryje w sobie nietypowy i zaskakujący pomysł ... na każdej stronie widnieje jedno zdanie zapisane w języku oryginalnym i w polskim tłumaczeniu ... okazuje się, że są to pierwsze zdania, które dzieci z różnych stron świata poznają w szkole i to właśnie z nimi zaczynają swoją czytelniczą przygodę ... jest to niezwykle interesujące doświadczenie ... na bazie pierwszego zdania z elementarza wyłania się bowiem natychmiast specyfika świata, kraju i języka z którego ono pochodzi ... to niezwykle fascynująca podróż ... dodatkowo ozdobiona ciekawymi ilustracjami, stylizowanymi na rysunek dziecka ... 

moja ocena książki 4/5
moja ocena ilustracji 4/5
moja ocen okładki 5/5
moja ocena pomysłu 5/5





"Ala ma kota a Ali? Zdanka pierwsza klasa"
tekst: Jolanta Nowaczyk
ilustracje: Daria Solak 
Wydawnictwo Dwie Siostry 
Wydanie I
Warszawa 2016 
ISBN 978-83-64347-96-2

Dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry za udostępnienie mi książki :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty