* seksmisje i inne moje misje * PRZEDPREMIEROWO


"Wydana na 70. urodziny autora mówiona autobiografia Olgierda Łukaszewicza!" 





... Seksmisja i inne moje misje ... tytuł zacny i budzący oczywiste skojarzenia ... Albercik, to bohater, którego zna każdy ... tak samo jak każdy zna aktora, który wcielił się w jego postać ... Olgierd Łukaszewicz to przecież  jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich aktorów ... jego niepowtarzalny głos, twarz i talent doceniają wszyscy ... znamy go z wielu aktorskich wcieleń, ale tak naprawdę niewiele wiemy o nim samym ... co myśli, czuje, przeżywa ... ta książka zdecydowanie to zmienia ... Tomasz Miłkowski cierpliwie i z dużym namysłem zadaje ciekawe pytania ... Olgierd Łukaszewicz natomiast odpowiada na nie szczerze i dzięki temu my jako czytelnicy odkrywamy nieznaną twarz aktora ... poznajemy prawdziwego, mądrego i doświadczonego człowieka ... przeżywamy jego wzloty i upadki ... bierzemy udział  w podróży nie tylko poprzez jego życie, ale również poprzez jego rożne filmy i występy sceniczne ... jest to przecież w końcu Seksmisja i inne moje misje ...  wydana na 70. urodziny autora mówiona autobiografia  to rzetelnie przygotowana książka nie tylko dla fanów polskiego kina i teatru ... 




"Seksmisja i inne moje misje"  
Olgierd Łukaszewicz w rozmowie z Tomaszem Mikłowskim 

książka ukaże się nakładem Wydawnictwa Literackiego 3 listopada 2016 roku 


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 3/5
moja ocena zdjęć 5/5 [ jest ich naprawdę sporo i to naprawdę duży plus ] 


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty