* mały świat w podroży *


Marion Billet "Mały świat. W podróży"
tytuł oryginału: "Litteland. Around the World"
Tłumaczenie: Natalia Galuchowska
Redaktor prowadzący: Agnieszka Skórzewska - Skowron
Projekt graficzny i DTP: Bernard Ptaszyński
Wydawnictwo Zielona Sowa
Książka wydana w 2016 roku
Wydanie I
ISBN 978-83-7983-632-1

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5





"Mali podróżnicy wyruszają na poszukiwanie przygody! 

Przyłącz się do nich i odwiedź nowe miasta, poznaj niezwykłe zwierzęta i spróbuj miejscowych potraw. 

Urocza książeczka dla najmłodszych, którzy poznają świat"


...czas spędzony z moją A. na czytaniu tej książeczki był czasem niepowtarzalnym i wyjątkowym... ...obie zakochałyśmy się w "Małym świecie. W podróży"...  ...bardzo prosty tekst oraz niezwykłe, przyjazne dla oczu dziecka, kolorowe ilustracje sprawiają, że ta książeczka jest naprawdę perełką wśród różnych propozycji dla dzieci... ...pomysł, żeby mali podróżnicy zwiedzali najważniejsze miasta świata jest rewelacyjny... ...a zabawa w wyszukiwanie różnych elementów za każdym razem jest fantastycznym pomysłem na spędzanie wolnego czasu z dzieckiem... ...bawi i uczy... ...odkąd mamy tę książeczkę "w podroży" jesteśmy kilka razy dziennie... ...za każdym razem jest to podróż fascynująca i niezwykle inspirująca... ...moja A. uwielbia odkrywać coraz to nowsze rzeczy... ...już wie, że np.  w Londynie są charakterystyczne czarne taksówki i czerwone butki telefoniczne, że w Paryżu są urocze kawiarenki i restauracje, że w Wenecji można pływać gondolą, i że w Japonii można zjeść sushi...  ...jest to zdecydowanie świetny pomysł na prezent dla każdego malucha... ...moja A. jest tą książeczką zafascynowana... ...podobnie zresztą jak ja ;-) :-) :-) :-)  










Za możliwość przeczytania książki, w imieniu swoim i swojej córeczki, dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty