* od A do Z *


Janusz Minkiewicz "Od A do Z"
książka wydana w 2016 roku
Wydawnictwo Dwie Siostry
ISBN 978-83-65341-19-8

moja ocena ksiażki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5



...jak dla mnie książka Janusza Minkiewicza, to kolejny hit Wydawnictwa Dwie Siostry... ...prosty pomysł, przejrzysta konstrukcja, niezwykle pomysłowe hasła, przepiękne ilustracje - wszystko to niesamowicie przykuwa uwagę małych oczu ;-) ... ...rewelacyjna książeczka do pierwszego kontaktu dziecka z alfabetem...  moja A. już rozpoznaje poszczególne literki... ... i już dopowiada, jak ma brzmieć hasło do każdej z nich... ...bardzo fajnie spędzamy czas czytając i przeglądając "Od A do Z"... ... no i dodatkowo jest to też dla mnie bardzo atrakcyjna pomoc do zajęć logopedycznych... ...zdecydowanie polecam :-) :-) :-) ...






Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry ☺☺

Komentarze

mój instagram

Popularne posty