*Australijczyk*



 Marek Niedźwiecki "Australijczyk"

...wypożyczyłam tę książkę w bibliotece z  myślą o sowim Mężu... ...to on zakochany jest w Australii od dawna... ...bardzo by chciał zobaczyć to miejsce na żywo... poczuć wszystkie smaki i zapachy tego zakątka ziemi... ...zawsze mnie to intrygowało i zaskakiwało jednocześnie... ... ostatecznie "Australijczyka" przeczytałam ja ;-) i właściwie dobrze, bo po lekturze książki Marka Niedźwieckiego już wiem, dlaczego Australia może być czyimś marzeniem... ...też zakochałam się w tym miejscu... ...jeśli ktoś jest ciekawy tego, jak wygląda Australia zachęcam do zapoznania się z książka... ....jest ona bardzo dobry przewodnik... napisana "sympatycznym" językiem i ozdobiona mnóstwem fantastycznych zdjęć... ...polecam...





Komentarze

mój instagram

Popularne posty