poniedziałek, 28 marca 2016

* Miluba Workshop *

To logo zdecydowanie warto zapamiętać :-) :-) :-) 







Miluba to mała lokalna firma prowadzona przez uroczą i wyjątkową osobę...może dlatego wszystkie jej projekty są takie niezwykłe... niezwykłe w swej prostocie...  ...piękne...niepowtarzalne...oryginalne... Miluba "to wyjątkowe ubrania dla wyjątkowych kobiet, które cenią sobie jakość, wygodę i oryginalność"...  miluba.pl  ...od momentu, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam kilka projektów zakochałam się w nich natychmiast... najbardziej przypadła mi do gustu jedna z sukienek.... 




...ja mam jej przepiękną wersję w odcieniach granatu... uwielbiam ją... jest bardzo bardzo bardzo wygodna... ma przepiękny kolor... wykonana jest z rewelacyjnego materiału...  i co najważniejsze dla mnie jest niezwykle uniwersalna... sprawdza się na wiele okazji... 







...sukienka to zresztą nie jest jedyna rzecz, którą mam od Miluby...  ...z każdej jestem tak samo zadowolona.. każdą zakładam z wielka przyjemnością... i w każdej czuję się rewelacyjnie... te kolory i wstawki z różnymi wzorkami urzekły mnie i urzekają nadal , kiedy tylko otworzę swoją szafę z ubraniami... 













 ...są to ubrania, które zdecydowanie polecam :-) :-) :-) ...