*czytam dziecku*






... czytam swojemu dziecku właściwe od momentu, kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży... czytam z uporem maniaka po kilka razy dziennie... czytam i czytam, ponieważ uwielbiam taką formę spędzania czasu ze swoim Maleństwem... ...Maleństwem, które już samo wybiera sobie bajkę, którą chce usłyszeć na dobranoc... i uważam to za swój mały lub nawet wielki sukces ;-) ;-) ... czytam i czytam bowiem mam również nadzieję, że w przyszłości moja pociecha będzie tak samo kochała książki jak jej mama.... już teraz ma swoje ulubione typy... bardzo lubi przeglądać książki wydane przez Naszą Księgarnię...słuchać jak czytam poezję dla dzieci... i wręcz  zakochała się w dwóch książkach wydanych przez Wydawnictwo Dwie Siostry... "Różnimisie" i "Co wypanda a co nie wypanda" czytałyśmy już z milion razy... najpierw kilka razy dziennie te książeczki były przynoszone mnie, tacie lub babci a ostatnio już są "czytane" samodzielnie... ...ba ostatnio nawet byłyśmy razem w bibliotece i moje dziecko ma już swoją kartę biblioteczną... i tym sposobem jest chyba najmłodszym czytelnikiem Biblioteki Miejskiej... ;-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty