* perfekcyjny rok z perfekcyjną panią domu*





... jest to na pewno pięknie wydana książka... fantastyczne zdjęcia dodają jej wiele uroku... jednak pomijając zdjęcia poradnik jest mało przydatny... nie odkrywa niczego nowego... nie ma w sobie wielu podpowiedzi... kupiłam go ze względu na ten niby harmonogram przygotowań Świątecznych, ale jestem nim bardzo bardzo bardzo rozczarowana... tyle to i ja wiem przyglądając się przez lata jak to robiła moja mama... a możliwość zakupów przez Internet odkryłam już dano temu bez pomocy Małgorzaty Rozenek... o wiele bardziej przydana wydaje mi się pierwsza książka... czyli sam poradnik perfekcyjnej a nie to roczne kalendarium...



...jak widać na zdjęciach moje maleństwo nauczyło się już rysować i ozdabia wszystko co napotka na swojej drodze... 


...zdjęcia w tej książce, jak już zresztą pisałam wyżej, są naprawdę urokliwe... 



...no a w tle stos kolejnych książek do przeczytania... :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty