środa, 14 stycznia 2015

*niedzielne śniadanko*

...nie ma to jak wspólne śniadanie... ładuje wszystkich pozytywną energią na cały dzień... takie właśnie śniadanie zafundowałam swoim domownikom w ostatnią niedzielę ;-) :-) ...




... uwielbiam takie leniwe, niespieszne poranki... wspólne posiłki... długie rozmowy przy stole... zapach aromatycznej kawy... pyszne jedzonko... no i obowiązkowo jakieś kwiaty na stole...  ... bardzo lubię nie nawet KOCHAM bukiety z żywych kwiatów... ...mój tato, kiedy wracał z działki zawsze miał dla swoich dziewczyn [czyli mojej mamy, mojej siostry i mnie]  bukiet kwiatów... dla każdej inny... ...UWIELBIAM te wspomnienia... bo to już niestety tylko wspomnienia... ...które bardzo pielęgnuję i zawsze, kiedy mogę na stole stawiam bukiet z moich ukochanych tulipanów... 


... placuszki są według przepisu Doroty Świątkowskiej ze strony http://www.mojewypieki.com/przepis/delikatne-cytrynowe-placuszki-z-mascarpone ... nie muszę chyba dodawać, że są przepyszne :-) :-) :-)...