*czajkaczajka*













...coś pięknego :-) :-) :-) ... mój prezent od Męża... nie muszę dodawać, że w tej torebce od czajka czajka  www.czajkaczajka.com  zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;-) ;-) :-) ...w oryginale miała piękny miodowy kolor, tylko niestety do niczego mi nie pasował... i tym sposobem ja mam przepiękną wersję szarą ...  ...jest naprawdę fantastyczna... ..zresztą nie jest to jedyna torebka jaką mam od czajka czajka... ...wcześniej dostałam równie piękną, ale tym razem niebieską torebkę... ten pastelowy kolor i ta wstawka ze wzorkiem... brak słów dla takiego maniaka torebkowego jak ja... ;-) ... no po prostu nie mogłam przejść obok takiego cuda obojętnie... ;-) :-) :-) 










 ... czajka czajka autorska pracownia krawiecka to miejsce, w którym tworzy się różne rzeczy... wszystkie unikatowe i piękne... ja swoimi torebkami jestem zachwycona... uwielbiam rzeczy, które są piękne, oryginalne, niepowtarzalne oraz niezwykle praktyczne... ... i te torebki właśnie takie są... :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty