*Liebster Blog Award*


Pani Monika Oleksa nominowała mnie do nagrody Liebster Blog Award :-);-) "Jest to wyróżnienie od innego blogera za dobrze wykonaną pracę:) Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań nominującego, a następnie sama nominuje kolejne osoby, zadając im swoje pytania. Nie można nominować bloga, od którego dostało się wyróżnienie."   Za nominację bardzo dziękuję :-) Jest to dla mnie bardzo miłe wyróżnienie :-) Pozwolę sobie jednak tylko odpowiedzieć na zadane pytania, ponieważ ciężko jest mi zadecydować, kogo wyróżnić do tej 10 z tych licznych blogów, na które zaglądam. Wszystkie bowiem według mnie zasługują na wyróżnienie.  
Oto moje odpowiedzi: 

1. Jak się zaczęła Twoja przygoda z blogiem?

Moja przygoda z blogiem zaczęła się zupełnie przypadkowo. Od zawsze podziwiałam osoby,  które potrafią pisać o tym, co jest dla nich fascynujące. Ja od zawsze fascynowałam się książkami i od jakiegoś czasu chciałam pisać właśnie o nich. Prowadzenie bloga wydawało mi się zbyt skomplikowane, ale mój narzeczony uświadomił mi , że jest to rzecz, z którą sobie zdecydowanie poradzę ;-) No i zrobiłam pierwszy krok... :-) 

2. Twoje książkowe zachwycenie- jaką książkę masz stale przy sobie, lub jaka zrobiła na Tobie takie wrażenie, że do dziś pozostajesz pod jej urokiem?

Dawno, dawno temu byłam bardzo chora. Z tego czasu pamiętam niewiele, ale pamiętam, że otuchy dodawał mi wtedy głos mojego taty, który w tym trudnym czasie czytał mi "Kubusia Puchatka". To wspomnienie dotyczy mojego bardzo wczesnego dzieciństwa. Kiedy zaczęłam czytać  już samodzielnie to fascynowały mnie różne książki, w zależności od tego ile miałam lat. Jest to wbrew pozorom bardzo trudne pytanie....bo takich książek jest po prostu zbyt dużo. 

3. Książka papierowa, audiobook czy e-book? Którą z nich cenisz najbardziej i dlaczego?

Zdecydowanie papierowa ;-) Pewnie dlatego, że uwielbiam szelest kartek i zapach nowej książki. Audiobook towarzyszy mi  od czasu do czasu w podróży, kiedy jestem kierowcą,  choć znacznie częściej słucham jednak wtedy muzyki. E-book jest mi nieznany ;-) 

4. Jak się zaczęła Twoja przygoda z książką? Pamiętasz ten moment, kiedy wciągnęło Cię na dobre i wiedziałaś/wiedziałeś, że mol książkowy to TY?

Tak naprawdę to nie mam zielonego pojęcia ;-) Czytam odkąd sięgam pamięcią ... Książki w moim domu były od zawsze, bo czytali je wszyscy domownicy.


5. Ulubiona pora na czytanie to...

...czytam bardzo dużo i właściwie książka towarzyszy mi przez cały dzień ... po przebudzeniu, w autobusie, na przerwie w pracy, w kolejce na poczcie, tuż przed zaśnięciem...można powiedzieć, że od czytania książek jestem uzależniona;-) ;-) Nie mam tak naprawdę ulubionej pory na czytanie, bo każdy moment, kiedy biorę książkę do ręki jest ulubioną porą na czytanie :-) 

6. Twoje ulubione strony www. na które zaglądasz regularnie?

lubimyczytac
facebook
stylowi.pl
filmweb

7.  "Przyjaźń wypływa z wielu źródeł, z których najważniejszy jest szacunek." Przyjaźń dla mnie to... 

"to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi... bezinteresownie..."

8. Wymień trzy filmy, które możesz oglądać nieustannie z taką samą fascynacją, jakbyś robił(a) to po raz pierwszy.

Hmm tylko trzy...oj będzie ciężko, bowiem film, to druga moja fascynacja;-) Na pewno będą to takie filmy jak: "Rzymskie wakacje", "Diabeł ubiera się u Prady", "Amelia" no i dodam jednak jeszcze czwarty film "Nigdy w życiu" i jednego reżysera Tim Burton :-) 


9. Trzy książki, które zabrałbyś/zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę to... 

...oj chyba jednak .nie wybieram się na bezludną wyspę, bo nie umiałabym wybrać tylko trzech książek, które miałabym tam ze sobą zabrać-) ;-) 


10. Z jakim autorem, który już nie żyje, chciałabyś/chciałbyś zjeść kolację i o co byś go zapytał(a)?


... nigdy się nad tym nie zastanawiałam...

11. Ja wierzę w potęgę książki papierowej i w to, że przetrwa, pomimo wszystko. A Ty?

...ja również...



Komentarze

mój instagram

Popularne posty