czwartek, 30 maja 2013

*filmowo*


....zakochałam się w tym pomyśle od pierwszego wejrzenia... chętnie powiesiłabym coś takiego u siebie na ścianie.... subtelne, delikatne, eleganckie, niepowtarzalne... od dawna zwracam uwagę na różne wizerunki Audrey Hepburn... 

...taki wizerunek jest u mnie w salonie... ...namalował go mój kochany mąż... ...to był prezent dla mnie... ...tak żeby jeszcze milej piło mi się kawę i czytało książki ... :-) :-) :-) 

Znalezione obrazy dla zapytania audrey hepburn

... uwielbiam filmy z jej udziałem, przeglądam w księgarni wszystkie książki, które zawierają jej zdjęcia, no i wyszukuję gadżetów z jej wizerunkiem.... ostatnio wpadł mi w ręce album "Audrey. Osobisty album Audrey Hepburn" i chętnie wstawiłabym taką książkę do swojej biblioteki ;-) :-) ...

Audrey. Osobisty album Audrey Hepburn - Lander Suzanne

...już ją mam w swojej biblioteczce... ...moja ukochana siostra kupiła mi ją w prezencie :-) :-) :-) ...